Kadra Ośrodka Pomocy Kadra Ośrodka Pomocy
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grębowie zatrudnia 15 pracowników tj.:
Magdalena Janeczko –wz. Kierownik GOPS – kieruje pracą Ośrodka i odpowiada za jego działaność, wydaje decyzje administracyjne z upoważnienia Wójta Gminy w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego, składa corocznie Radzie Gminy sprawozdanie z działalności Ośrodka oraz przedstawia potrzeby w zakresie pomocy społecznej,
Katarzyna Kalbarczyk – Kierownik GOPS – kieruje pracą Ośrodka i odpowiada za jego działaność, wydaje decyzje administracyjne z upoważnienia Wójta Gminy w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego, składa corocznie Radzie Gminy sprawozdanie z działalności Ośrodka oraz przedstawia potrzeby w zakresie pomocy społecznej,
Renata Janeczko – Główny ksiegowy GOPS – przygotowanie budżetu Ośrodka i jego realizacja, nadzór nad wykonaniem budżetu, księgowość budżetowa, sprawozdawczość
Lidia Drzystek – podinspektor ds. płacowo finansowych – płace i inne świadczenia pracownicze, realizacja płatności – przelewy, wypłaty gotówkowe, sprawozdawczość z przydzielonego zakresu czynności,
Zofia Mierzwa- specjalista pracy socjalnej – wywiady środowiskowe, praca socjalna, przygotowywanie decyzji w zakresie świadczeń z pomocy społecznej ze swojego rejonu, praca w grupie roboczej zespołu interdyscyplinarnego,
Irena Maciuba – specjalista pracy socjalnej – wywiady środowiskowe, praca socjalna, przygotowywanie decyzji w zakresie świadczeń z pomocy społecznej ze swojego rejonu, praca w grupie roboczej zespołu interdyscyplinarnego,
Renata Borkowska – starszy specjalista pracy socjalnej – wywiady środowiskowe, praca socjalna, przygotowywanie decyzji w zakresie świadczeń z pomocy społecznej ze swojego rejonu, praca w grupie roboczej zespołu interdyscyplinarnego,
Monika Kobyłecka - specjalista pracy socjalnej – wywiady środowiskowe, praca socjalna, przygotowywanie decyzji w zakresie świadczeń z pomocy społecznej ze swojego rejonu, praca w grupie roboczej zespołu interdyscyplinarnego,
Anna Bartman - aspirant pracy socjalnej–asystowanie w przeprowadzaniu przez pracownika socjalnego rodzinnych wywiadów środowiskowych oraz asystowanie przy ustalaniu przez pracownika socjalnego form pomocy właściwych dla sytuacji osób ubiegających się o pomoc,
Justyna Janeczko – asystent rodziny – praca z rodzinami wieloproblemowymi posiadającymi dzieci mająca na celu wspieranie tych rodzin w wypełnianiu funkcji opiekuńczo –wychowawczych,
Małgorzata Jadach – inspektor ds. świadcz. rodz. i fund. alimentac. – przyjmowanie wniosków o świadczenia rodzinne, świadczenia z funduszu alimentacyjnego, ich rozpatrywanie, przygotowywanie decyzji administracyjnych, udzielanie informacji zainteresowanym, prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych,
Anna Sądaj – inspektor ds. świadcz. rodz. i fund. alimentac. – przyjmowanie wniosków o świadczenia rodzinne, świadczenia z funduszu alimentacyjnego, ich rozpatrywanie, przygotowywanie decyzji administracyjnych, udzielanie informacji zainteresowanym, wypłaty przyznanych świadczeń, sprawozdawczość z przydzielonego zakresu czynności,
Joanna Kozieł – specjalistyczne usługi opiekuńcze – świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznym
Ewa Dec -pracownik administracyjny – obsługa sekretariatu,
Sławomira Szewc –sprzątaczka – sprzątanie.